zondag 25 augustus 2013

Tijd voor een nieuwe blog!

Goodmorning!

Ik schaam me diep, ik had al lang een blog moeten schrijven, maar sorry, sorry, sorry, het kwam er niet van. De afgelopen weken zijn echt heel druk geweest. Niet alleen met de webshop, maar ook met het werk dat ik naast de webshop doe, mijn gezin, huishouden en nog veel meer!
Maar goed, we beginnen bij het begin;

De zomer lijkt, na die mooie afgelopen dagen, nu toch echt op haar retour en wij zijn alweer druk bezig met een nieuwe collectie. En dan heb ik het niet alleen over nieuwe items inkopen, maar de webshop zelf heeft ook haar najaarsgarderobe al aan ;-) Wij zijn heel erg blij met het eindresultaat! Wat vindt jij ervan?


Verder voegen we ook steeds nieuwe collectie toe aan de webshop waaronder deze musthave jasjes die de webshop al uit vliegen!
Je kunt de onderkant van het jasje eraf ritsen en zo draag je hem korter. Ideaal toch? We hebben er nog maar een aantal van op voorraad... Je shopt het jasje hier


En wat ook heel leuk is, gisteren zagen wij op de Instagram van de bekende beautyblogger Misslipgloss een foto waar zij het Madame Coco jasje draagt die je ook op www.queenc.nl shopt! Dit jasje shop je hier

(foto: Instagram Misslipgloss)

Dit was weer even het laatste nieuws. We blijven druk en houden je natuurlijk op de hoogte! Tot de volgende blog!

XOXO Marisca



Geen opmerkingen:

Een reactie posten