zaterdag 4 mei 2013

New items online en goed nieuws!

Goodmorning sunshines!

Ook zo genoten van de geweldige kroning, de sfeer en misschien wel de meivakantie? Wij in ieder geval wel!
De kroning was geweldig, we hebben van iedere minuut genoten en nog voordat de vaartocht begon zijn we lekker uit eten geweest met de familie.
Uiteraard om 19:30 weer terug omdat we niets wilden missen ;-)

Verder hebben we wel gewerkt deze week, maar het was een korte week dus we hebben ook kunnen genieten van de zon, heerlijk!
Over werk gesproken, per 1 juni heb ik een nieuwe baan!

Ik werk nu bijna 7 jaar in vaste dienst voor Zorgpartners Midden-Holland als activiteitenbegeleider, maar opeens was daar een nieuwe vacature binnen de stichting voor medewerker digitale communicatie op de marketing en communicatie afdeling.
Welliswaar voor 10 uur, maar ik was zó enthousiast dat ik echt meteen wilde reageren.
Een aantal weken later kan ik nu dus vertellen dat ik de baan heb gekregen en dat ik deze ga combineren met mijn functie als activiteitenbegeleider.
Ik werk nu 23 uur, ik ga dus 10 uur vervullen als medewerker digitale communicatie en de overige 13 uur als ab-er.
Zo hoef ik dus ook geen afscheid te nemen van mijn collega's, maar ga ik wel iets doen waar een grote ambitie ligt :-) The best of both worlds dus.

Maar natuurlijk zijn we ook heel  erg druk met QueenC. Het afgelopen kwartaal hebben we een record aan bestellingen gehad met als hoogtepunt de afgelopen twee weken.
Helemaal geweldig natuurlijk én er was veel uitverkocht, dus dat betekende inkopen!

Afgelopen donderdag was het zover; mijn moeder en zus gingen mee en we hebben weer heel fijne items ingekocht al zeggen we het zelf ;-)
We hebben gisteren hard gewerkt om alles online te krijgen en er is alweer veel besteld, dus het gaat lekker hard.

We hebben nog meer goed nieuws, wat QueenC komt in een boek! Hoe het zit horen jullie nog, maar blij zijn we er zeker wel mee!

Hieronder staan de nieuwe items in collages ter inspiratie én wat heel fijn is, de nieuwe items zijn niet duurder van €27,95!
Dat is nog eens lekker shoppen!







Helemaal fijn omdat komende week ook nog eens de temperatuur flink omhoog gaat :-)
We wensen je een heel fijn weekend en tot de volgende blog!

XOXO Maris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten