zondag 2 december 2012

Nieuwe ontwikkelingen...:-)

Het is alweer even een tijdje geleden dat ik een blog geschreven heb, maar het is de afgelopen tijd dan ook heel druk geweest. Met wat? Dat ga ik jullie nu allemaal vertellen...

Laten we beginnen bij eind oktober, ik heb toen een cursus social media gevolgd.
Ik dacht al heel veel te weten, en wist ook wel veel, maar wat heb ik er toch heel veel van opgestoken zeg!
We hadden ook een leuke groep, ook veel jonge mensen die toch ook al heel veel wisten, maar toch nog meer wilden weten. Het was zeker de moeite waard en heb er al veel uit kunnen halen.
Ook een aanrader voor als je geen webshop hebt en je graag meer wilt weten.

De weken erop waren druk op het werk, thuis met Milan, verjaardagen en natuurlijk met QueenC en heb ik me veel verdiept in social media en heb ik de pagina's die we hebben geoptimaliseerd.
Check bijvorbeeld onze Facebook pagina apps voor de mogelijkheden. Like dan gelijk onze pagina als je dat ng niet deed, want bij 1000 likes verloten we €50 shoptegoed! Https://www.facebook.com/www.queenc.nl

Maar het was nog niet klaar met de cursussen, op woensdag 21 november heb ik een training webshop optimalisatie gevolgd bij Webshoppr, het bedrijf van Suzan Eikelenstam (ook auteur van Internet Godinnen waar volgend jaar een tweede boek van uitkomt).
Locatie was Loetje in Laren, supermooie locatie en heerlijk gegeten!



Het fijne van deze training was dat we met een klein groepje waren waarin we dus veel vragen konden stellen, maar ook elkaar tips konden geven én we natuurlijk persoonlijk advies kregen van Suzan over het optimaliseren van onze webshops!
Ook hiervan heel veel opgestoken en lesmateriaal meegekregen waar je thuis ook nog mee aan de slag kan.
Ook een enorme aanrader dus. Wil je zelf ook meer weten over Webshoppr en/ of de trainingen? Check dan even de site van Webshoppr http://www.webshoppr.nl/webshoppr/home.html

En als je wat leert moet je daar natuurlijk iets mee doen :-) en dat hebben we gedaan!
De dag na de training gelijk aan de slag gedaan en nu is er al een vernieuwde webshop, mobiele webshop, nieuw logo én is er binnenkort de mogelijkheid om reviews te schrijven over onze items!
Heb je QueenC 2.0 ;-) nog niet gezien check 'm dan snel http://www.queenc.nl




En om alle nieuwe ontwikkelingen te vieren shop je dit weekend 20% korting op al je aankopen! Vandaag besteld + morgen verzonden = voor Sinterklaas in huis


Verder staan we volgende week op de Kersteditie van de SwanMarket XXL, dé Lifestyle markt van Nederland. Kom je ook lekker shoppen volgende week? Hieronder de flyer met info en een foto van hoe de kraam er de vorige keer uit zag.



We hebben dus niet stil gezeten er komen ook weer veel nieuwe items aan.
Fijne zondag nog en tot de volgende blog!

XOXO Marisca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten